Noul Renault Arkana – Informații oficiale despre SUV-ul testat în România

Noul Renault Arkana (14)

Așa arată noul Renault Arkana, SUV-ul rezervat Rusiei, care ar putea fi comercializat pe unele piețe sub brand-ul Dacia. Arkana este versiunea de serie a conceptului prezentat în august 2018, la Salonul Auto de la Moscova.

Renault Arkana este parola de acces a constructorului francez în segmentul SUV-urilor coupe. Mașina a fost observată de fotografii spion, testând zilele trecute în România, cu numere roșii de Argeș, ceea ce poate fi un indiciu că noul SUV Renault poate fi comercializat și sub denumirea Dacia.

Noul Renault Arkana (7)

Noua prezență din segmentul C măsoară 4 metri și 54 în lungime. Mașina păstrează linia descendentă a acoperișului pe care o cunoaștem de la concept și bara față robustă. Rămân pe loc și farurile LED în forma literei C, și elementele cromate de pe grila radiatorului.

Șapte culori vor fi disponibile, dar și trei linii de echipare. Arkana vine standard cu jante de 17 inci.

Noul Renault Arkana (6)

Cabina noului SUV asigură o atmosferă aerisită, modern și confortabilă, iar Renault promite materiale plăcute la atingere și un nou sistem multimedia, Reanult EASY LINK, redat pe un ecran tactil nou, poziționat în consola central, cu o diagonală de 7 inci. Este disponibilă și funcția MULTI-SENSE, care îi permite șoferului să aleagă unul dintre cele trei moduri de rulare: Eco, Sport și My Sense și una dintre cele opt culori ambientale. Apare la bord și sistemul audio Bose.

O dotare extrem de practică ținând cont de clima din Rusia, scaunele din față și volanul sunt încălzite. Portbagajul oferă 508 litri, iar rabatarea banchetei creează un spațiu de 1.333 de litri.

Noul Renault Arkana (9)

Sub capotă își face loc motorul care se regăsește și în gama Dacia Duster (și Renault Kadjar și Nissan Qashqai), produs de Daimler în colaborare cu Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi. Este vorba despre unitatea pe benzină TCe 150, care dezvoltă 150 de cai putere și un cuplu de 250 Nm.

Motorul va fi cuplat la o transmisie X-Tronic și la un sistem de tracțiune integrală All Mode 4×4. Garda la sol a SUV-ului este de 208 mm, iar acesta primește un unghi de atac de 18 grade și un unghi de degajare de 25 de grade. Sunt cifre care îi confirmă abilitățile în offroad.

Modelul va fi construit la uzina din Moscova și va ajunge în showroom-uri în această vară.

 

 

Adaugati comentariu