BMW X3 M și BMW X4 M – Informații și fotografii oficiale

BMW X3 M și BMW X4 M – Informații și fotografii oficiale

Noile BMW X3 M și BMW X4 vin cu un motor nou, cu o tehnologie M TwinPower Turbo actualizată și elemente inspirate din motorsport. Luna viitoare, BMW va aduce mașinile ultra-performante la Salonul Auto de la Geneva.

Noul motor de 3.0 litri dezvoltă 480 de cai putere sub capota noilor BMW X3 M și BMW X4 M și 510 cai putere pentru BMW X3 M Competition și BMW X4 M Competition. BMW X3 M și X4 M au nevoie de 4,2 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, în timp ce 4,1 secunde le sunt suficiente versiunilor Competition. Viteza maximă este de 250 km/h, iar Driver’s Package permite atingerea unei viteze de 280 km/h, 285 km/h pentru modelele Competition.

Cu un sistem de răcire testat pe circuit, noul motor cu șase cilindri, parte a unui sistem sofisticat, devine astfel potrivit atât pentru călătorii urbane, cât și pentru drumuri lungi. Evacuarea specială asigură o coloană sonoră spectaculoasă datorită flapsurilor controlate electric, dar în același timp, și emisii minime. Fiecare dintre țevi are un diametru de 100 de milimetri și sunt poziționate, două câte două, în stânga și în dreapta difuzorului de aer. Cel aflat la volan poate selecta SPORT și SPORT+ pentru un concert pe cinste.

Modelele Competition primesc standard sistem de evacuare M Sport, care își face simțită prezența la turații mari sau în accelerații la limită. Sistemul poate fi comandat contra cost și pentru X3 M și X4 M.

Motorul este cuplat la o transmisie M Steptronic cu tehnologie Drivelogic, care permite selectarea unuia dintre cele trei moduri diferite de schimbare a treptelor: Drivelogic mode 1, mode 2 și mode 3, acesta din urmă fiind cel mai dinamic. Padelele pe coloana de direcție sunt dotare standard.

Sistemul de tracțiune integrală M xDrive, care și-a făcut debutul odată cu M5, transmite puterea către toate cele patru roți, asigurând o dinamică tipică mașinilor cu tracțiune spate, intervenind doar atunci când roțile de pe puntea spate ajung la limită. Cel aflat la volan poate regla distribuția puterii activând modul M Dynamic, care transmite și mai multă putere către spate. Selectarea modurilor se face din meniul iDrive. Citește mai departe.

Adaugati comentariu