Honda CR-V Hybrid – cum funcționează sistemul și modurile de condus

Honda CR-V Hybrid – cum funcționează sistemul și modurile de condus

Noul Honda CR-V Hibrid a fost prezentată oficial la Salonul Auto de la Paris din 2018 și modelul nipon este acum disponibil pentru piața din România.  

Noua generație a SUV-ului japonez a primit un design rafinat, reimaginat și reproiectat. Lista noutăților tehnice este foarte lungă și cea mai importantă dintre acestea o constituie implementarea tehnologiei hibrid.

Noul CR-V Hibrid a fost dotat cu un motor pe benzină de 2.0 litri i-VTEC, un motor electric și un set de baterii. În total, acest sistem oferă 184 CP și 315 Nm. SUV-ul hibrid integrează și un generator secundar și o transmisie cu raport fix. Tehnic vorbind avem un  hibrid cu sistem de propulsie în paralel. Sistemul de frânare servo-electrică folosește energia recuperată în timpul frânării pentru a reîncărca bateria. Nivelul de recupare a energiei poate fi controlat cu ajutorul unor padele amplasate în spatele volanului.

Honda CR-V Hibrid – intelligent Multi-Mode Drive

Honda CR-V Hybrid se se bazează pe tehnologia i-MMD (intelligent Multi-Mode Drive) care oferă trei moduri de rulare.

EV Drive utilizează energia din baterii pentru a alimenta motorul electric care angrenează roțile și  motorul termic nu este folosit. SUV-ul poate parcurge dacă bateriile sunt încărcate aproximativ 2 km în acest mod.

Hybrid Drive este al doilea mod de rulare la care poate apela șoferul – motorul cu combustie internă alimentează generatorul secundar care suplimentează energia din baterii.

Engine Drive reprezintă ultimul mod de rulare oferit de CR-V Hibrid și utilizează motorul electric combinat cu unitatea pe benzină pentru performanțe sporite.

Pentru că este vorba de o transmisie E-CVT producătorul nipon a înlocuit maneta clasică pentru selectarea modului de rulare cu butoane. Citește mai departe.

Adaugati comentariu